Wsparcie techniczne rozwiązań w zakresie technologii
Szczegółowo usługi wsparcia technicznego obejmują:
- Konsultacje: dobór rozwiązania, opracowanie projektów, realizacja wdrożeń
- Usługi wsparcia technicznego: w ramach projektów i wdrożeń
- Pomoc techniczna: realizowane w siedzibie klienta oraz zdalnie
- Kontrakty serwisowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniające wymagania co do poziomu usług (SLA)
W ramach usług wsparcia technicznego przygotowujemy rozwiązania mające na celu zwiększenie wydajności, poprawę bezpieczeństwa i efektywności eksploatacyjnej systemów w środowisku informatycznym Klienta.
Do oferty usług wsparcia technicznego włączamy również analizy funkcjonowania oraz usługi zawiązane z audytami i inwentaryzacją środowiska informatycznego.
Wsparcie techniczne rozwiązań w zakresie technologii Microsoft
W coraz większym stopniu sukces przedsiębiorstwa uzależniony jest od funkcjonalności systemu informatycznego, który oprócz podstawowych wymogów, jakimi są: wysoka niezawodność, wydajne zarządzanie, prostota użycia; musi zapewnić także łatwe dostosowywanie działań firmy do wymogów rynkowych i umożliwić obsługę najnowszych rozwiązań sprzętowych.
Oferta usług wsparcia technicznego Prointegra w zakresie technologii Microsoft pozwoli sprawnie zarządzać i planować działania związane ze sferą informatyki w firmie.
Usługi wsparcia technicznego oferujemy począwszy od etapu tworzenia koncepcji budowy systemu, poprzez etapy jego wdrożenia, eksploatacji, audytu, serwisu oraz konsultacji w zakresie jego dalszego rozwoju, modernizacji i dostosowania do własnych potrzeb.
Wsparcie techniczne w zakresie technologii Microsoft realizujemy poprzez:
- Konsultacje: dobór rozwiązania, opracowanie projektów, realizacja wdrożeń, audyt rozwiązań, szkolenia dedykowane
- Usługi wsparcia realizacji projektów i wdrożeń, zarządzanie projektem
- Pomoc techniczna: realizowane w siedzibie klienta oraz zdalnie
- Kontrakty serwisowe dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta, uwzględniające wymagania co do poziomu usług (SLA)
W ramach oferty kontraktów serwisowych w zakresie technologii Microsoft proponujemy:
- Pakiety usług serwisowych na wypadek awarii lub problemu technicznego, z określonymi priorytetami i gwarantowanym czasem reakcji
- Pakiety konsultacji technicznych
- Dedykowanego konsultanta technicznego do obsługi Klienta
- Cykliczne audyty środowiska informatycznego objętego kontraktem
- Dostęp do wykwalifikowanej kadry inżynierów systemowych różnych specjalizacji w dziedzinie technologii Microsoft
- Dostarczanie najnowszej wiedzy technicznej w zakresie środowiska objętego kontraktem
- Możliwość eskalacji problem do producenta – firmy Microsoft
Eskalacja problemu do Microsoft jest możliwa dzięki uczestnictwu Prointegra w elitarnym programie Microsoft Services Partner Advantage.
Status Microsoft Gold Certified Partner, posiadany przez Prointegra, zobowiązuje do ciągłego podnoszenia kwalifikacji i uzyskiwania najlepszych referencji od Klientów.
Wsparcie techniczne rozwiązań w zakresie technologii Oracle
Oferta usług wsparcia technicznego Prointegra w zakresie technologii Oracle dotyczy usług związanych z systemami baz danych i serwerów aplikacji Oracle raz narzędziami i produktami tej firmy do integracji aplikacyjnej i modelowania procesów.
Wsparcie techniczne w zakresie technologii Oracle stanowią następujące usługi:
- prace analityczno -projektowe
- usługi konsultacyjne
- usługi wdrożeniowe
- usługi administracji i konfiguracji
- pomoc techniczna ( w siedzibie klienta lub zdalnia)
- usługi serwisowe
- usługi audytowe
W ramach usług serwisowych oferujemy ważną część naszej oferty stanowią umowy serwisowe, które zawierają
- indywidualnie dostosowany poziom wsparcia, uwzględniający wymagania klienta w zakresie utrzymania założonego poziomu usług (SLA)
- pakiety usług serwisowych świadczonych na wypadek awarii lub w przypadku wystąpienia problemu technicznego, z określonymi priorytetami i gwarantowanym czasem reakcji
- pakiety konsultacji technicznych
- cykliczne audyty środowiska informatycznego objętego kontraktem
Wsparcie techniczne rozwiązań w zakresie technologii BEA
Oferta usług wsparcia technicznego Prointegra w zakresie technologii BEA Systems dotyczą serwerów aplikacji, rozwiązań portalowych raz narzędzi i produktów tej firmy do integracji aplikacyjnej i modelowania procesów.
Wsparcie techniczne w zakresie technologii BEA Systems stanowią następujące usługi:
- prace analityczno -projektowe
- usługi konsultacyjne
- usługi wdrożeniowe
- usługi administracji i konfiguracji
- pomoc techniczna ( w siedzibie klienta lub zdalnia)
- usługi serwisowe
- usługi audytowe
W ramach usług serwisowych oferujemy ważną część naszej oferty stanowią umowy serwisowe, które zawierają
- indywidualnie dostosowany poziom wsparcia, uwzględniający wymagania klienta w zakresie utrzymania założonego poziomu usług (SLA)
- pakiety usług serwisowych świadczonych na wypadek awarii lub w przypadku wystąpienia problemu technicznego, z określonymi priorytetami i gwarantowanym czasem reakcji
- pakiety konsultacji technicznych
- cykliczne audyty środowiska informatycznego objętego kontraktem