Usługi wsparcia technicznego
Ofertę doradztwa i wsparcia technicznego firmy ProIntegra stanowi szeroka gama specjalistycznych usług informatycznych w zakresie rozwoju i utrzymania środowiska informatycznego.
W ramach wsparcia technicznego świadczymy usługi dla środowisk opartych o technologie Microsoft, Oracle, Bea Systems oraz Open Source.
Usługi wsparcia technicznego obejmują wszystkie etapy cyklu życia systemu:
- analizy i projektowania,
- wdrożenia,
- eksploatacji i serwisu.
W ramach świadczonych przez nas usług wsparcia technicznego Klient otrzymuje wysokiej jakości pomoc zapewniającą technologia zwiększenie wydajności, poprawę bezpieczeństwa i efektywności eksploatacyjnej środowiska IT.
Gwarancję utrzymania wysokiego poziomu świadczonych przez naszą firmę usług stanowią:
- doświadczenie i wysokie kwalifikacje naszych pracowników,
- zagwarantowana możliwość uzyskania przez naszą firmę bezpośredniego wsparcia producentów w ramach posiadanych umów partnerskich,
- sprawna organizacja służb wsparcia technicznego.
Więcej szczegółów na temat wsparcia technicznego: